marți, 13 octombrie 2009

Trupa Decean in slujba Tatalui

Interviu – Nick Decean
September 06, 2009 De: ruben Categoria: Interviuri

Nick Decean este pãstorul a douã biserici, una în Ocna-Mureş iar cealaltã în Cluj-Napoca. Este cãsãtorit de aproximativ 13 ani cu Carole şi au împreunã 3 copii: Rachel, Nicholas şi Joshua. De asemenea este solistul trupei Decean, trupã înfiinţatã împreunã cu fraţii lui.

1) În primul rând felicitãri! De curând Biserica “Casa Tâmplarului” al cãrei pãstor eşti a aniversat 10 ani de la inaugurare. Aş vrea sã ne descrii puţin viziunea pe care aţi avut-o şi o aveţi!

Aşa e… pe data de 14 iunie 2009 am sărbătorit la Ocna-Mureş 10 ani de existenţă. Viziunea cu care am început şi pe care încă o avem este să fim o biserică Autentică, Relevantă şi Radicală pentru comunitatea în care trăim – vrem să îl facem pe Dumnezeu cunoscut oamenilor. Noi ne adresăm în special generaţiei tinere – copii şi adolescenţi. Dar ne ocupăm şi de cei mai în vârstă. Dorim pe cât posibil să răspundem nevoilor spirituale şi materiale pe care le au oamenii. Dacă e să punem viziunea într-o singurã frazã, asta ar fi „O Inimă Pentru Dumnezeu şi O Mână Întinsă Pentru Oameni.”

2) Aş vrea sã ne spui câteva cuvinte despre familia ta!

Familia mea… Sunt căsătorit cu Carole de 13 ani şi împreună avem 3 copii minunaţi: Rachel, 12 ani şi gemenii Nicholas şi Joshua, 8 ani. Cred cu tărie că noi 5 suntem chemaţi în lucrare (nu doar eu, tăticul). Vrem să trăim ca şi Isus în familia noastră. Casa noastră să fie un loc al păcii unde oamenii care vin să simtă prezenţa lui Dumnezeu. Nu îmi place să fiu departe de familia mea – să fiu plecat de lângă soţia şi copii mei. Îmi place să călătorim împreună. Uneori acasă avem aşa numitele “Family Nights” când mâncăm popcorn şi vizionăm un film împreună sau ne jucăm jocuri. Familia mea este prima biserică pe care Dumnezeu mi-a dat-o să o iubesc, să îi port de grijă şi să o protejez.

3) Împreunã cu fraţii tãi formaţi trupa Decean! Cum a început totul şi care sunt planurile voastre pentru viitor? ...click aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu