miercuri, 28 octombrie 2009

Stiri din INDIA

Pace tuturor,

Cu ajutorul Domnului, Valentin si cu mine (ceilati din grup au ramas in
Jaipalguri) am zburat vineri spre Buhaneshwar, capitala statului Orisa,
apoi, de acolo am plecat in jungla cu masina, aproximativ 300 km, si am
ajuns in zona persecutiei crestinilor, ieri pe 25-oct. Am calatorit
aproximativ 120 km prin jungla in diferite locuri, am vazut urmarile
persecutiei: tabere de refugiati in conditii mizere, iar in satele pe care
crestinii le-au parasit am vazut case distruse, biserici evanghelice
distruse si arse. Unele tabere de refugiati s-au desfiintat, altele mai
exista si astazi, dupa mai bine de 1 an de la persecutie. Am mai avut in
plan ieri sa vizitam si o alta tabara, insa ni s-a spus ca nu am fi in
siguranta acolo, pentru ca ieri hindusii au mai omorat un crestin.

Am vizitat si o localitate in care crestinii s-au intors la cesele lor si
am participat la serviciul divin al lor. Am vazut oameni plini de bucurie,
oameni care slaveau pe Dumnezeu, in ciuda celor prin care au trecut. Sunt
foarte multe de povestit…

Cu ajutorul Domnului ne-am intors cu bine la Kalcuta. Suntem obositi, de
vineri mai mult calatorim. Acum avem escala de aproape 4 ore in Kalkata si
urmeaza sa plecam spre Badogra, Siliguri si de acolo din nou in Jaipalguri,
2 ore cu autobuzul, deci o sa ajungem diseara. Ne apropiem de finalul
sederii in India, intrucat miercuri ne urcam in tren si o luam din nou spre
aeroport. Joi avem avionul din Kalkata, vineri, cu ajutorul Domnului, speram
sa fim in Bucuresti si apoi la Suceava.

Pot sa va spun ca Dumnezeu nu ne-a parasit, El a fost Cel care ne-a ajutat
mai mult decat ne-am gandit noi!

Da, sunt o multime de usi de deschise pentru romani in India, si imi doresc
din toata inima ca bisericile evanghelice din Romania sa simta alturi de
bisericile evanglelice persecutate si care traiesc in saracie din India sau
alte parti ale lumii. Rugati-va pentru biserica persecutata dar si pentru
misionarii prigoniti, familiile fratilor martirizati si pentru inaintarea
Evanghelie intr-o lume intunecata de cel rau. Multumesc tuturor celor ce
ne-au sustinut in rugaciune si financiar pentru aceasta calatorie. Dumnezeu
sa va raspalateaca!

Dumnezeu sa fie cu voi !
Adrian Catau


--
Luminează lumea din jurul tău!
http://www.agentiakairos.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu