vineri, 16 octombrie 2009

Dumnezeu e ajutorul tau



Psalmii 34
1. Voi binecuvanta pe Domnul in orice vreme; lauda Lui va fi totdeauna in gura mea.

2. Sa mi se laude sufletul in Domnul! Sa asculte cei nenorociti si sa se bucure.

3. Inaltati pe Domnul, impreuna cu mine. Sa laudam cu totii Numele Lui!

4. Eu am cautat pe Domnul, si mi-a raspuns: m'a izbavit din toate temerile mele.

5. Cand iti intorci privirile spre El, te luminezi de bucurie, si nu ti se umple fata de rusine.

6. Cand striga un nenorocit, Domnul aude, si-l scapa din toate necazurile lui.

7. Ingerul Domnului tabaraste in jurul celor ce se tem de El, si-i scapa din primejdie.

8. Gustati si vedeti ce bun este Domnul! Ferice de omul care se increde in El!

9. Temeti-va de Domnul, voi, sfintii Lui, caci de nimic nu duc lipsa cei ce se tem de El!

10. Puii de leu duc lipsa, si li-i foame, dar cei ce cauta pe Domnul nu duc lipsa de nici un bine.

11. Veniti, fiilor, si ascultati-ma, caci va voi invata frica Domnului.

12. Cine este omul, care doreste viata, si vrea sa aiba parte de zile fericite?

13. Fereste-ti limba de rau, si buzele de cuvinte inselatoare!

14. Departeaza-te de rau, si fa binele; cauta pacea, si alearga dupa ea!

15. Ochii Domnului sunt peste cei fara prihana, si urechile Lui iau aminte la strigatele lor.

16. Domnul Isi intoarce Fata impotriva celor rai, ca sa le stearga pomenirea de pe pamant.

17. Cand striga cei fara prihana, Domnul aude, si-i scapa din toate necazurile lor.

18. Domnul este aproape de cei cu inima infranta, si mantuieste pe cei cu duhul zdrobit.

19. De multe ori vine nenorocirea peste cel fara prihana, dar Domnul il scapa totdeauna din ea.

20. Toate oasele i le pazeste, ca niciunul din ele sa nu i se sfarame.

21. Pe cel rau il omoara nenorocirea, dar vrajmasii celui fara prihana sunt pedepsiti.

22. Domnul scapa sufletul robilor Sai, si niciunul din cei ce se incred in El, nu este osandit.

Un comentariu: