sâmbătă, 6 noiembrie 2010

O speranţă într-o lume fără de Dumnezeu

"Plantează un cuvânt de iubire adânc în inimă unui om.

Hrăneşte-l cu un zâmbet şi cu o rugăciune şi priveşte ce se întâmplă”


Vreau de la început să vă mulţumesc pentru sprijinul material sau spiritual, şi în special pentru rugăciunile care m-au ajutat pe tot parcursul acestei provocări. Eu vă sunt recunoscător şi ştiu că El vă va răsplăti pentru binele veşnic pe care aţi fost chemaţi să îl faceţi pentru oamenii fără speranţă.

Pe parcursul celor 4 săptămâni am văzut mâna Lui ocrotindu-mă şi fiind alături de mine în orice decizie pe care a trebuit să o iau. Totul a fost ceva nou pentru mine, de la călătoria cu avionul la mâncare, de la cultură la limbă. Din prima zi cel rău a vrut să îmi zdruncine credinţa prin descurajări dar Dumnezeu a fost alături de mine şi m-a ridicat. Am încercat pe parcursul acestei perioade să le cunosc cultura, să îi înţeleg şi în acest timp să mă apropii de ei, să le cunosc problemele, întrebările, frământările şi în măsura în care El mă călăuzea să le pot da un răspuns. Am fost îndemnat să îmi arăt dragostea pe care o am în inimă printr-o vorbă sau faptă bună, astfel ei să se întrebe ce este diferit la mine. A fost o perioadă destul de scurtă pentru a vorbi cu mulţi despre Dumnezeu, dar las roadele în mâna Lui pentru că El cunoaşte mai bine.

Am comunicat în limba engleză cu ei şi uneori acest lucru era un impediment pentru a vorbi lucruri mai adânci. Iar lucrul mai dificil era să te pui în situaţia lor şi să vezi că într-un fel sunt îndreptăţiţi să creadă că succesul înseamnă bani şi relaţii. Însă îi mulţumesc Lui că a pregătit mai dinainte inimile celor cu care am vorbit şi sămânţa ce am sădit-o va rodi. Vreau să vă invit să vă rugaţi pentru aceste suflete ca să nu aibă linişte până nu aleargă la Dumnezeu.

Am găsit tineri dintre ei dedicaţi lucrării Lui în ciuda prigonirii sau a împotrivirilor din partea familiei şi a societăţii, tineri gata să meargă în alte ţări să spună altora despre dragostea Tatălui. Este un motiv de laudă la adresa lui Dumnezeu. El face lucrări mari chiar şi acolo unde credem mai puţin.

Sunt multe lucruri de spus dar mă rezum la atât, iar orice întrebări sunt bine venite. Prin descurajări, prin bucurii, prin întristării, prin biruinţe, prin piedici, prin încurajări pot spune că Domnul a fost în control şi prin această lucrare El m-a chemat să mă dedic mai mult lucrării Lui. Viaţa este scurtă şi secerişul este bogat. Este timpul ca fiecare dintre noi să se ridice şi să proclame Cuvântul Domnului printre cei din jurul nostru. Această este chemarea fiecăruia, fie aici fie acolo.

Parcă nu îmi vine să cred cât de repede a trecut timpul, parcă ieri auzisem de această oportunitatea şi deja au trecut luniile mai ceva decât săgeata. A fost o experienţă la care nu visam şi pe care nu o vedeam într-un viitor atât de apropriat. Parcă nu pot vedea implicaţiile acestui lucru, numai dacă mă gândesc la câţi au ocazia asta într-o viaţă şi deja mă simt privilegiat, să nu mai adaug suportul spiritual şi material primit. Sunt copleşit de mărimea puterii şi harului Său. Aş vrea să îmi amintesc asta mereu. A fost o experienţă frumoasă de tot, chiar dacă a avut şi părţile ei negative. De la început am realizat că nu eram pregătit pentru o aşa luptă spirituală. Am văzut cât de bine ştie cel rău să lovească unde te doare, dar am văzut şi cât de sus mă poate ridica El. Trebuie doar să strig, să am credinţă. Am auzit multe sfaturi, idei, gânduri, încurajări, informaţi. Vreau să le ţin scrise pe frunte, să nu le uit şi să mă folosesc de ele în ce sunt chemat să fac în continuare.

Vă mulţumesc încă odată pentru că aţi ales să vă implicaţi alături de mine în lucrarea Domnului. Dumnezeu să vă binecuvînteze!

Beniamin Stroe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu