vineri, 9 iulie 2010

MULŢUMESC CĂ EŞTI CU MINE !

Mulţumesc că eşti cu mine,
Scumpul meu Mântuitor,
Eşti viaţă, eşti iubire,
Eşti Măreţ Stăpânitor.

Doamne când eşti lângă mine
Nu-i nimic mai minunat.
Vreau să stau toată viaţa
Lângă-al meu scump Împărat.

Doamne când eşti Tu cu mine
Simt că sunt păzit deplin,
Doamne...simt a Ta prezenţă
Şi doar Ţie eu mă-nchin.

Când viaţa mea cu Tine,
O trăiesc eu zi de zi,
Simt cum torni adânc în mine
Duhul Sfânt din veşnicii.

Radiez de fericire,
Tată că Te pot lăuda.
Cântă cugetul în mine
Veşnic Doamne lauda Ta.


Doamne...Tu mă cercetează
Ţine-mă pe calea Ta.
Şi asupra mea vegează,
Să ajung în Slava Ta.

Şi Te rog o Doamne Sfinte
Să m-ajuţi să Te urmez
Şi la greu, dar şi la bine
Veşnic să mă cercetezi.

Mulţumesc că eşti cu mine,
Pe a vieţii drum mereu.
Mulţumesc pentru iubirea
Ce o am în pieptul meu.

Mulţumesc pentru tot harul
Ce-l reverşi peste popor,
Mulţumesc că eşti cu mine
MULŢUMESC SFÂNT CREATOR.

Florina Pătru (23 Mai 2009)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu