vineri, 21 mai 2010

Binecuvinteaza prin rugaciunile tale si pe cel de langa tine!

Mă numesc Piţigoi Mircea locuiesc în Câmpulung Muscel, str. Mareşal Ion Antonescu nr. 193 jud Argeş. Am o fetiţă de 1 an şi 3 luni Simona-Ioana, care este diagnosticată cu talasemie. Calvarul nostru a început de fapt acum 1 an cu 17 zile înainte de a se naşte fetiţa, mai exact pe 1 februarie 2009 la ora 4 dimineaţa am fost internat de urgenţă cu salvarea la spitalul din Cîmpulung Muşcel, aici m-au ţinut o săptămână fără să îmi găsească diagnosticul, nu mâncam, urinam cheaguri de sânge, ajunsesem o legumă, după o săptămână am fost transferat la spitalul Panduri din Bucureşti, după încă o săptămâna aici unde doctorii n-au putut face nimic m-au transferat la Matei Bals deoarece făcusem septicemie. Citeste mai departe...
Sursa: Stiri Crestine.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu