joi, 10 noiembrie 2011

Pregatiri pentru plecarea in India - Scrisoare de informare primită de la Gabriela Tepeș

Dragi frati si surori,

Luna aceasta se implinesc patru luni de cand m-am intors din India, iar dorinta mea este sa ma intorc acolo pentru a sluji pe termen lung.
Desi se obtin destul de greu vize pe termen lung, m-am rugat Domnului si am aplicat pentru o viza de un an de zile, iar in harul Lui, Domnul a raspuns si am primit aceasta viza.
Cu adevarat nimic nu este prea greu pentru Domnul si planurile Lui se implinesc cu credinciosie.
Cu ajutorul Lui, voi pleca in 16 Noiembrie si voi merge in acelasi loc, in Nordul Indiei: Jalpaiguri, West Bengal.
Aici voi fi implicata in special in lucrarea cu copiii si in lucrarea cu surorile, dar si in evanghelizare in familii si pe strada (alaturi de adunarea fratelui Daniel Olteanu din Jalpaiguri).

Motive de rugaciune

-pentru protectie pe drum (voi pleca in 16 din Romania, si, dupa ce voi calatori cu avionul, trenul si autobuzul, cu ajutorul Domnului ar trebui sa ajung in 18 nov. in Nordul Indiei)

-pentru putere si intelepciune in a invata limba bengaleza, pentru a putea vesti Cuvantul si dragostea Domnului in limba acelui popor

-pentru multa intelepciune si calauzire de la Domnul cu privire la lucrarea in care voi sluji (in cele 3 luni cat am fost acolo, am vazut foarte multe domenii si nevoi de slujire, si ma rog sa ma calauzeasca Domnul sa aleg intelept acele lucruri in care El va dori sa slujesc)

-pentru ca Domnul sa binecuvinteze lucrarea Lui cu roada care sa ramana si sa Ii aduca slava si cinste.

Va multumesc pentru rugaciunile dumneavoastra! Fie ca Domnul sa va binecuvinteze si sa faca din fiecare dintre noi martori credinciosi in locul in care ne-a chemat sa fim!

In slujba Lui, Gabriela Tepes

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu