miercuri, 30 noiembrie 2011

Pasajul zilei - Grauntele care aduce rod!

"Adevarat, adevarat va spun ca daca grauntele de grau care a cazut pe pamant nu moare, ramane singur; dar daca moare, aduce mult rod.
Cine isi iubeste viata o va pierde; si cine isi uraste viata in lumea aceasta o va pastra pentru viata vesnica.
Daca Imi slujeste cineva, sa Ma urmeze; si unde sunt Eu, acolo va fi si slujitorul Meu. Daca Imi slujeste cineva, Tatal il va cinsti." IOAN 12:24-26
Am citit de curand acest pasaj si am descoperit un mare adevar!...
Grauntele aduce rod doar atunci cand moare! Daca el ar ramane la aceiasi forma nu ar iesi nimic bun din el.
Ca si aplicatie Domnul Isus ne explica faptul ca, daca firea noastra veche ( egoismul, mandria, lacomia, rautatea, poftele lumesti s.a.m.d.) nu moare, noi nu putem fi mai buni, inima noastra va ramane de piatra, si nu vom vedea nici o schimbare!
Solutia o gasim in Sfanta Scriptura, si e la indemana oricui!
"Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica." (Ioan.3:16)
Credinta in Domnul Isus Hristos este credinta care aduce schimbare in viata oricui!
Citeste Biblia si viata ta se va schimba! Roaga-te Domnului Isus sa iti dea putere sa o implinesti si El te va ajuta! Eu experimentez acest lucru zi de zi, si am credinta ca si tu vei reusi! Avem un Dumnezeu maret! Glorie Lui!

Corneliu Nita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu