sâmbătă, 27 martie 2010

Raspuns la rugaciuni - Daniel Olteanu, India

Multumim mult pentru jertfa dragostei voastre.

Astazi noi ne-am intors din Bihar. Calatoria noastra a fost de 12 ore cu trenul si cu autobuzul cu o escala in Araria. Acolo am intalnit un pastor local impreuna cu care am facut lucrare pentru o seara impartiti in trei grupe.

Dupa ajungerea la Supaul, ne-a intampinat un festival puternic al idolilor. Aceasta ne-a deranjat un pic proiectia de filme si predicarea in aer liber. Am avut si un pic de opositie de la un preot local.

De a doua zi am organizat doua echipe: una de predicare si cantari si una de proiectii de filme. La predicarea in aer liber mari multimi au venit.

Proiectia de filme s-a desfaurat la statia de tren.
Majoritatea celor care au auzit Evanghelia era pentru prima data.
Multumim pentru rugaciuni si suport!

Daniel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu