joi, 18 martie 2010

Lumina adevarata vine de sus!

Am citit de curand un verset biblic care mi-a dat inspiratie sa scriu un nou articol. E un verset din Cartea Proorocului Isaia 9:2, ce arata clar faptul ca indurarea Domnului este peste noi, si Dumnezeu este plin de mila fata de omenire.

"Poporul care umbla in intuneric vede o mare lumina; peste cei ce locuiau in tara umbrei mortii rasare o lumina.
Tu inmultesti poporul, ii dai mari bucurii; si el se bucura inaintea Ta cum se bucura la seceris, cum se inveseleste la impartirea prazii." (Isaia 9:2,3)

Te intrebi poate, despre ce lumina este vorba in acest verset si ce anume vrea Domnul sa ne spuna?...
Cartea proorocului Isaia este plina de revelatii si profetii despre Cel ce avea sa vina. Cu cateva sute de ani inainte de nasterea Domnului Isus Hristos, Dumnezeu prevestea prin proorocul Sau Isaia, ca El va trimite un Mantuitor lumii intregi, si oricine va crede in El va fi mantuit!
Astazi stam in fata faptului implinit, si totusi, parca tot mai necredinciosi suntem, mai necredinciosi decat cei din vechime care nu aveau dovezi palpabile si clare asa cum le avem noi astazi.
Domnul instiinta intreaga omenire prin prooroci, si , in ciuda neascultarii oamenilor, El tot le vorbea, El tot plin de mila se arata de fiecare data. Fara indoiala ca, daca citim Sfintele Scripturi putem vedea faptul ca Dumnezeu, nu doar ca le vorbea celor din vechime dar si pedepsea pe cei neascultatori, pe cei care primeau sansa dupa sansa sa se pocaiasca de pacatele lor, dar ramaneau nepasatori si dezinteresati de Sfintenia Lui Dumnezeu.
La fel ca atunci, lumea de azi e tot asa de inpietrita si nu vrea sa urmeze caile Domnului. Aceasta ar implica desigur, o curatie a gandurilor, a atitudinii, a inimii.
Am incercat din rasputeri, ani intregi sa ma schimb prin puterile mele si am gafat de fiecare data.
Imi amintesc ca mergeam duminica la biserica, si in urma predicii, decideam ca vreau sa ma schimb din acea zi, dar.... fara succes, a doua zi, o luam de la capat cu pacatele si relele pe care le faceam.
Pana intr-o zi cand, am inteles ceva ce mi-a schimbat viata: CA TREBUIE SA-L LAS PE EL SA MI-O SCHIMBE!... Dupa ani de zbucium si intristare a sufletului meu, a venit si ziua cand, fara alta nadejde, m-am prabusit pe genunchi in camaruta mea si am strigat catre Domnul: "Doamne nu mai pot!...M-am luptat singur si nu am facut nimic, de acum inainte vreau ca Tu sa lupti pentru mine! Isuse ai mila de mine si ajuta-ma!"
Din acea zi m-am predat total in mana Domnulu. Asta s-a intamplat acum vreo 4 ani.... si nu regret nimic, poate doar faptul ca nu am facut-o mai devreme!...
Asadar... nu te mai lupta de unul singur! LASA TOTUL IN MANA SA! Spune-i Lui asa cum i-am spus si eu: Doamne Isuse,  lupta Tu pentru mine! El e LUMINA care schimba vieti! Slava Lui Dumnezeu in veci!

Corneliu Nita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu