miercuri, 3 martie 2010

Când Te-am primit...















La poarta mea când timpul
Din drum mi se opri,
Putut-am Doamne sfinte
Pe Tine a te primi.

Cand dulcea Ta iubire
La inimă-mi bătu,
La câte atracţii alte…
Le-am spus de-atuncea “- Nu!”

Topazuri şi cristale,
Nuanţe de culori.
Prea gingaşe migdale
Am strâns adeseori.

Când cer în plină floare,
Când pagină cu nori,
Mi-ai aşternut în cale
Cu tainice comori.

Făcut-ai din viaţa-mi
O cupă de lumină
Scăldată mi-a fost faţa
De raza Ta divină.

Şi mi-ai turnat iubire
În a mea inimă.
Din ea ca să ţâşnească
Apa cea divină.

Tu, m-ai purtat pe braţe
Şi singur m-ai iubit!
M-ai ocrotit in noapte
Duios m-ai îngrijit.

Eşti ancora nădejdii!
Ai fost şi vei rămâne!
Chiar dacă sunt primejdii
Tu eşti mereu cu mine!

Alina T.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu