vineri, 24 august 2012

Raspunsurile lui Dumnezeu La scuzele oamenilor

de Charles Leiter 
 illbehonest.com/romana
                                                                       
“Am incercat sa Il chem pe Dumnezeu, dar El nu mi-a raspuns.”
Isaia 59:1-2  “Nu, mana Domnului nu este prea scurta ca sa mantuiasca, nici urechea
Lui  prea  tare  ca  sa  auda,  ci  nelegiuirile  voastre  pun  un  zid  de  despartire  intre  voi  si
Dumnezeul vostru; pacatele voastre va ascund Fata Lui si-L impiedica sa v-asculte.”

“Nu vad nimic gresit in modul meu de viata.”
Proverbe 30:12 “Altii se considera curati, desi nu sunt spalati de murdaria lor.”

“Toata lumea o face.”
Exod 23:2 “Sa nu te iei dupa multime ca sa faci rau.”

“Eu nu am nevoie de Dumnezeu.”
Iov 34:14-15 “Daca nu s-ar gandi decat la El, daca Si-ar lua inapoi duhul si suflarea,
Tot ce este carne ar pieri deodata, si omul s-ar intoarce in tarana.”

“Ar trebui sa renunt la prea mult daca as deveni credincios”
Marcu 8:36-37 “Si ce foloseste unui om sa castige toata lumea, daca isi pierde sufletul?
Sau ce va da un om in schimb pentru sufletul sau?”

“Sunt prea multi ipocriti in biserica”
Romani  14:12  “Asa  ca  fiecare  din  noi  are  sa  dea  socoteala  despre  sine  insusi  lui
Dumnezeu.”

“ Ma voi pocai mai tarziu.”
Proverbe 29:1  “Un om care se  impotriveste  tuturor mustrarilor, va  fi zdrobit deodata si
fara leac.”

“Eu sunt neutru fata de Iisus Hristos.”
Matei  12:30  “Cine  nu  este  cu Mine,  este  impotriva Mea,  si  cine  nu  strange  cu Mine
risipeste.”

“Eu sunt un om bun”
Luca 18:19 “Nimeni nu este bun decat Unul singur: Dumnezeu.”“Intotdeauna am incercat sa traiesc o viata buna.”
Romani 3:10-12  “Nu exista nici un om drept, nici unul macar! Nu exista nici unul care
sa aiba pricepere! Nu exista nici unul care sa-L caute pe Dumnezeu! Toti s-au  ratacit,
cu  totii au devenit buni de nimic! Nu mai exista nici unul care sa  faca binele, nici unul
macar!”
“Nu are importanta ce religie urmezi, atata vreme cat esti sincer.”
Proverbe 14:12 “Exista o cale care pare dreapta omului, dar la urma duce spre moarte.”

“Oamenii au scris Biblia.”
2 Petru 1:21  “Caci nicio profetie nu a  fost adusa vreodata prin voia omului, ci oamenii
au vorbit de la Dumnezeu, condusi de Duhul Sfant.”

“Biblia are multe contradictii.”
Proverbe  14:6  “Batjocoritorul  cauta  intelepciunea  si  n-o  gaseste,  dar  cunostinta  vine
usor asupra celui priceput.”

“Toti oamenii vor fi mantuiti la sfarsit.”
Matei 7:13-14 “Intrati pe poarta cea ingusta! Caci larga este poarta, lata este calea care
duce  la pieire si multi sunt cei care  intra pe ea! Dar stramta este poarta,  ingusta este
calea care duce la viata si putini sunt cei ce o gasesc.

“Eu cred in Dumnezeu.”
Iacov  2:19  “Tu  crezi  ca  Dumnezeu  este  unul,  si  bine  faci;  dar  si  dracii  cred…  si  se
infioara!”

“Am fost crestin toata viata mea.”
Ioan 3:3, 6-7 “Iisus a raspuns: ‘Adevarat, adevarat iti spun, ca, daca un om nu se naste
din nou, nu poate vedea Imparatia lui Dumnezeu. Ce este nascut din carne, este carne,
si ce este nascut din Duh, este duh. Nu  te mira ca  ti-am zis:  ‘Trebuie sa va nasteti din
nou.’”

“Iisus Hristos este Mantuitorul meu, dar nu este Domnul meu.”
1 Ioan 2:4 “Cel ce zice: ‘Il cunosc!’, dar nu pazeste poruncile Lui, este un mincinos, iar
adevarul nu este in el.”

“Am destul timp pentru ca sa ma impac cu Dumnezeu.”
Luca 12:20  “Dar Dumnezeu  i-a zis:  ‘Nebunule! Chiar  in noaptea aceasta  ti se va cere
inapoi sufletul.”
 “Ideea ca Iisus Hristos a murit pentru pacatele mele nu are sens pentru mine.”
1 Corinteni 1:18 “Caci mesajul crucii este o nebunie pentru cei ce pier, insa pentru noi,
cei care suntem mantuiti, este puterea lui Dumnezeu.”

“Dumnezeu nu m-ar putea ierta vreodata pentru ceea ce am facut.”
Marcu  3:28  “Adevarat  va  spun  ca  oamenilor  le  vor  fi  iertate  toate  pacatele  si  toate
blasfemiile pe care le vor rosti.”

http://illbehonest.com/romana/Raspunsurile-lui-Dumnezeu-La-scuzele-oamenilor-Charles-Leiter
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu