joi, 9 august 2012

Scrisoare de informare August 2012


Gabriela Țepeș

Este membră a Bisericii Baptiste Nr. 2, Speranța, din Brașov și slujeşte pe câmpul de misiune alături de Biserica Harul, din Jalpaiguri, India, în lucrarea cu copiii și cu femeile.

Pentru a susține și financiar lucrarea in care este implicată Gabriela este deschise următorul cont:

BCR
RON
RO73RNCB0303083259700001
Pe numele Țepeș Gabriela Lidia

Adresa de contact:
gabi7us@yahoo.com

August 2012

Mai jos puteți citi scrisoarea de informare pe care am primit-o de la Gabriela Țepeș:

Dragii mei,

Va multumesc din inima tuturor celor ce ati continuat sa va rugati pentru mine, tuturor celor ce mi-ati scris si m-ati incurajat si tuturor celor ce ati jertfit pentru a ajuta nevoilor mele. Domnul sa va rasplateasca din belsugul harului Sau!

Ma rog ca prezenta Domnului sa va aduca bucurie si pace dincolo de circumstante! Se pare ca aceasta este una dintre lectiile pe care vrea Domnul sa ma invete, in afara de lectiile de bengaleza.

Astazi am terminat cu bine al doilea modul de fonetica bengaleza, iar pe langa acestea am exersat si scrisul si cititul. Ii multumesc Domnului ca mi-a dat sprijin si putere sa avansez in invatarea limbii chiar in ciuda
greutatilor.

De cand am venit in Dhaka am fost mai mereu bolnava, fie cu stomacul, fie raceala. Il laud pe Domnul oricarei mangaieri care este cu noi si ne mangaie in orice necazuri. La inceput mi-a fost tare greu sa ma concentrez sa invat, atat din cauza ca eram bolnava, cat si din cauza tuturor provocarilor de zi cu zi de a calatori singura de la familia gazda la scoala. (trecand strada printre sute de masini si rikse, ocolind gropi pline cu apa, gauri de canalizare, cabluri electrice rupte care impanzesc strazile, gramezile de gunoaie si multe altele). Am fost de-a dreptul inspaimantata, dar m-am rugat si voi v-ati rugat si Domnul a fost si este cu mine la fiecare pas si in mai multe ocazii am vazut ca bratul Lui divin ma ocroteste (in special intr-o ocazie cand am fost la doi pasi de a-mi cadea in cap o gramada de table ruginite...aruncate de un muncitor fara sa se uite daca trece cineva pe trotuar).

Acum musulmanii sunt in luna de post si este foarte interesant sa fii intr-o tara majoritar musulmana in aceasta perioada. Din pacate oamenii nu sunt mai buni, ci mai nervosi si au loc mult mai multe jafuri si crime. Ziarele sunt pline de anunturi despre accidente, crime, jafuri, trafic de oameni, si multe altele. Daca nu ar fi Domnul de partea mea nu as putea merge inainte. Dar in mijlocul la tot acest intuneric Dumnezeu este lumina mea si adapostul meu.

Rugati-va pentru toti copiii Domnului din acest loc ca sa fie cu adevarat lumini si sa arate dragostea Domnului in aceasta imparatie a urii si violentei.

Rugati-va pentru mine ca Domnul sa imi dea sanatate, putere de a invata si intelepciune de a trai pentru slava Lui!

Rugati-va ca Domnul sa continue sa ma ocroteasca si sa imi umple inima de pacea Lui, chiar in mijlocul acestui intuneric.

Rugati-va si pentru intoarcerea in India. Inca nu stiu cum ma voi intoarce. Fie ca Domnul sa imi arate cea mai buna cale si El sa ma pazeasca.

Continuati sa va rugati pentru fratii si surorile din India. Fie ca Domnul sa ii tina la umbra aripilor Sale, sa ii protejeze de orice rau.

As vrea sa stiti ca sunteti o mare incurajare si mangaiere pentru mine, pentru ca stiu nu sunt singura aici ci am alaturi multi frati si surori care ma poarta in rugaciune! Fie ca Domnul sa primeasca toata slava ce I se cuvine prin viata si slujirea noastra!

Cu dragoste in Domnul Isus,

Gabriela Tepes





















































































































































































































































































































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu