marți, 3 mai 2011

TRANSFORMĂ PRILEJURILE DE POTICNIRE ÎN TREPTE

-"Dar eu nu ţin numai decât la viaţa mea" (Faptele Apostolilor 20:24) -


Nu prea auzim des despre înfrângerile lui Abraham Lincoln fiindcă victoriile lui au fost atât de răsunătoare. Dar o mare parte a vieţii lui şansele nu i-au surâs. Şi-a pierdut mama la nouă ani. În 1832 a pierdut alegerile pentru statul Illinois. În 1849 a fost respins de la funcţia de comisar al Biroului General pentru Teritoriu. A pierdut alegerile pentru Senat între 1855 şi 1858 şi între timp nu a reuşit să fie numit vice preşedinte. Totuşi, cele mai dureroase pierderi au fost moartea fiilor săi de patru ani şi de doisprezece ani. Născut în regiunea păduroasă şi izolată din Kentucky, Lincoln avea doar câteva luni la "şcoala de învăţare prin recitare" – o şcoală fără manuale unde elevii repetau cuvintele profesorului. A învăţat singur matematică, i-a citit pe clasici şi a lucrat la abilităţile sale de scriere şi citire având Biblia ca model. Filozofia lui era: "Voi studia şi mă voi pregăti, iar când va sosi timpul voi fi gata". El i-a spus unui prieten: "Ţine minte, propria ta hotărâre de a reuşi este mai impor­tantă decât orice altceva". Discursul de la Gettysburg este unul din cele mai renumite discursuri din istorie. În timpul celor mai negre zile ale Războiului Civil, el a spus: "Eu fac tot ce ştiu mai bine … şi doresc să fac lucrul acesta până la sfârşit".

Pavel nu a spus: "Nici unul din aceste lucruri nu mă rănesc", ci a spus: "nu ţin numai decât la viaţa mea". E o mare diferenţă! Pavel a refuzat să lase ca problemele vieţii să-l abată de pe cale. El a înţeles că ce se întâmplă în tine este mai important decât ce se petrece cu tine. De asemenea, el a înţeles că atunci când te uiţi la Isus ca la un model şi dacă îţi extragi puterea de la El în fiecare zi, El îţi va da tot ce ai nevoie pentru a izbândi în viaţă.

Sursa: Misiune.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu