miercuri, 24 februarie 2010

Telefonul by Chris

Sunt genul de om care nu ar putea niciodata urzi in mintea lui intentii rele fata de cineva. Instinctiv, caut intotdeauna sa nu-mi pun interlocutorul intr-o lumina proasta, sa nu-i deranjez pe cei din jur, sa trec neobservat, daca se poate. Nu as putea sa-mi fac planuri de razbunare, in nici o situatie. Simplul gand ca cineva, oricine, ar putea cumva, cat de putin, sa sufere din cauza mea, ma sperie. Desigur, am facut si gafe de-a lungul timpului. Toate fara sa vreau, fara sa-mi dau seama, fara cea mai mica intentie. Cand le-am descoperit nu am ezitat sa-mi cer, sincer, iertare. E trist sa stim cat de mult ii ranim uneori pe cei din jurul nostru, prin ignoranta si superficialitate…

Imi va fi greu sa povestesc lucrurile care urmeaza, tocmai din cauza ca unele persoane, citindu-le, se vor regasi in intamplarile care s-au petrecut. O fac la sugestia cuiva care mi-a dat de inteles ca morala acestor intamplari poate folosi unora ca si mine. Voi incerca sa fiu atent si discret, oricum, totul e acum, de domeniul trecutului. Citeste mai departe...
Preluat de pe RoChris.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu