joi, 25 februarie 2010

Dumnezeu iti asculta rugaciunea!

Acum cateva zile am aflat de la stiri faptul ca drogurile usoare (plantele etno-botanice) au fost interzise. Pe scurt va voi prezenta experienta minunata pe care am avut-o cu Dumnezeu.  Cu ceva timp in urma stateam de vorba cu un prieten. Acesta imi explica viziunea sa despre cum ar trebui sa arate un crestin autentic. Imi spunea ca un astfel de crestin trebuie sa fie inzestrat cu multa credinta si putere de Sus. Un astfel de crestin cand ar trece prin fata unui cazinou, club de noapte sau orice alt local rau-famat si plin de duhuri rele, sa mustre duhurile din acel loc si sa cheme prezenta Domnului, care sa curateasca acel loc de orice rautate, si in cel mai scurt timp acel local, bar...etc. sa dea faliment, sa nu mai existe!  Acest gand al prietenului meu m-a cercetat adanc si m-a facut sa ma gandesc mai mult la aceasta, asa ca am hotarat sa iau atitudine.
In drumul meu catre servici, dimineata  treceam mai mereu prin fata pietei centrale, acolo am observat un green-shop (magazin de etno-botanice). Atunci am zis, "de azi inainte ma voi ruga pentru acest loc malefic, ca Dumnezeu sa-l desfiinteze.Atatia tineri isi distrug viata in astfel de locuri! De mult timp ma rog pentru desfiintarea lor, acum a venit timpul sa ma rog specific si direct pentru un loc anume.
Dimineata de dimineata, aproape zilnic, cand treceam prin fata acestui loc, ma rugam Domnului si mustram duhurile rele din acel loc! Dupa vreo doua saptamani de staruinta, iesind de la servici, am intrat intr-un magazin alimentar. Acolo am putut auzi o stire la radio, care m-a umplut de bucurie!...: "Guvernul Romaniei a hotarat printr-o ordonanta de urgenta inchiderea tuturor magazinelor care vand plante etno-botanice". Mai mult, dupa cateva zile s-a hotarat ca cei care vor mai umbla cu astfel de droguri "usoare" sa fie pedepsiti penal.  Nici nu va puteti imagina ce uimire am avut sa vad ca se intampla si aceasta! Dumnezeu mi-a ascultat rugaciunea! Sunt sigur ca nu am fost eu singurul care s-a rugat pentru acest"fenomen", dar ma bucur ca Domnul a lucrat! Aceasta intamplare mi-a adus aminte de acele versete biblice in care Domnul Isus Hristos ne-a spus:
Daca ramaneti in Mine si daca raman in voi cuvintele Mele, cereti orice veti vrea, si vi se va da. (Ioan.15:7) Tot ce veti cere cu credinta, prin rugaciune, veti primi.” (Mat.21:22) Ai experimentat vreodata puterea rugaciunii? Daca nu, ar fi cazul sa o faci!  Increde-te in Domnul din toata inima ta si El iti va da biruinta! Ai un viciu anume de care nu poti scapa, sau un gand care nu te lasa in pace...? Cere eliberare in Numele Lui Isus si El ti-o va da! Doar El o poate face! Lasa totul in mana Sa!

Un comentariu:

  1. Amin! Asa este! Si eu am cunoscut puterea rugaciunii chiar in viata mea. Am fost vindecata in doar 2 zile. E atat de minunat Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere