vineri, 5 februarie 2010

Nu ma las de Domnul

De Tine Doamne nu mă las
Căci Tu-mi conduci al vieţii pas,
Şi prin necaz, şi prin durere
ISUSE – îmi eşti mângâiere.

Când toţi o, Doamne m-au lăsat
Pe braţul Tău, Tu m-ai purtat.
Şi mi-ai şoptit: “O nu te teme,
Voi fii cu tine-n orice vreme!”

Când ochii lacrimi mi-au vărsat
ISUS – doar Tu nu m-ai uitat.
Şi mi-ai promis că-n orice zi,
Îmi vei da numai bucurii.

Şi vreau o, Doamne să-Ţi slujesc
Cât pe acest pământ trăiesc,
Să caut sfântă voia Ta
Să se-mplinească-n viaţa mea.

De Tine Doamne nu mă las!
Chiar de-mi curg lacrimi pe obraz.
Şi omul de mă părăseşte,
Eu ştiu că Domnul mă iubeşte.

De Tine Doamne nu mă las
Chiar de-ar venii al morţii ceas,
Căci Tu pe cruce când ai fost
Ai dat vieţii mele rost.

Florina Patru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu