luni, 30 noiembrie 2009

Biruinta sta in Puterea Duhului!

Poate simti ce am simtit eu inainte sa imi vorbeasca Domnul. Sa ai multi ani pe calea Lui si dintr-o data sa ajungi sa spui precum Ioan Botezatorul ”Oare este EL Acela?” In viata fiecarui crestin vin incercari, unele mai grele unele mai putin grele, asta pentru ca la temperaturi inalte se curateste aurul, focul este pentru a mistui impuritatile si pentru a ne face oameni puternici. Sa-mi plang de propria mila mereu? Sa-mi repete El de fiecare data ca e cu mine si ma iubeste si eu sa ma indoiesc in continuare? Poate ti se pare absurd ca un crestin sa poata fi tulburat de astfel de ganduri indoielnice, dar sa stii ca se poate. Asta pentru ca diavolul nu doarme, pentru ca vrea sa te distruga, pentru ca stie ca se apropie rapirea Miresei si vrea sa iti ia partea de la Pomul Vietii. Te lupti cu o problema si atunci cand crezi ca ai scapat de ea, te ataca iar? Totul se petrece doar la nivelul mintii, daca ai vedea duhurile din vazduh poate te-ai inspaimanta. Dar lasa-ma sa iti spun un secret: Nu mai lupta tu, nu te mai stradui prin propriile forte, nu mai zice ca te rogi si totusi cauti rezolvari umane. Prabuseste-te la Tronul de Mila si Indurare al Lui Isus Hristos si spune-I:
TATA VEZI CA SUNT DOBORAT,TRINTIT LA PAMANT SI SECATUIT DE ORICE PUTERE.RECUNOSC CA PRIN PUTEREA MEA AM INCERCAT SA REZOLV SI MEREU AM FALIMENTAT DAR VREAU DOAR DUHUL TAU SA LUPTE IN LOCUL MEU. Sa stii ca functioneaza, asa mi s-a intamplat mie. Si sa stii ca dreptul de a merge cu Isus pe nori nu ti-l poate da nici o biserica plina de har la care mergi, nici prietenii care poate se roaga pentru tine,ci insati sinceritatea ta in fata Celui Ce este Dumnezeul Dumnezeilor si Regele Regilor.A Lui sa fie toata gloria, Amin. //sally_quitar (crestin3Dnet)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu