joi, 27 octombrie 2011

Credinta care te mantuieste!

"Pomul bun nu poate face roade rele, nici pomul rau nu poate face roade bune.
Orice pom care nu face roade bune este taiat si aruncat in foc.
Asa ca, dupa roadele lor ii veti cunoaste.
Nu oricine-Mi zice: "Doamne, Doamne!" va intra in Imparatia cerurilor, ci cel ce face voia Tatalui Meu care este in ceruri." (Matei 7:18-21)

Aceste versete, ca si in acele vremuri, se potrivesc la starea generala a omenirii, de atunci si de acum. Cultura "faptelor" este una periculoasa si nu duce decat la moarte vesnica! Imi bazez aceasta afirmatie pe faptul ca doctrina comform careia "Trebuie sa faci fapte bune ca sa fii mantuit" este una total nebiblica, pentru ca in Iacov 2 Apostolul fiind insuflat de Duhul Sfant precizeaza:"Dar va zice cineva: "Tu ai credinta, si eu am faptele. Arata-mi credinta ta fara fapte, si eu iti voi arata credinta mea din faptele mele." (Iac.2:18) Vedem in acest pasaj ca faptele trebuie insotite de credinta in Dumnezeu. Nu vei fi mantuit daca faci fapte bune doar pentru ca asa ai fost invatat si crezi ca e bine sa le faci, oamenii morali nu ajung in cer, ei vor primi laude de la oameni, nu si de la Dumnezeu! Mantuirea este doar prin Sangele Lui Isus Hristos!
Mantuirea noastra a si fost infaptuita pe cruce atunci cand Mantuitorul si-a dat viata pentru intreaga omenire! Nici o fapta nu iti garanteaza tie iertarea, tot ce trebuie sa faci este doar sa crezi in jertfa lui Isus Hristos si vei fi mantuit!
El iti va randui mai dinainte faptele in care vei umbla.
Acest lucru il gasim scris si in Versetul din Ioan 3:16:
"Fiindca atat de mult a iubit Dumnezeu lumea, ca a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca oricine crede in El sa nu piara, ci sa aiba viata vesnica."
Trebuie doar sa crezi! Te intrebi: cum e posibil asa ceva?
Mantuirea ne-a fost data de catre Dumnezeu ca un dar fara plata, insa oamenii isi alcatuiesc doctrine complicate care cer penitente grele, cand iertarea si eleberarea sunt atat de accesibile tuturor!
Poate ca esti un "crestin" care crezi ca nu ai facut mari pacate si ca Dumnezeu te va ierta la judecata de apoi, pentru ca ai fost un "om bun", dar vreau sa iti spun ca te inseli singur! In Iacov 7:10 gasim scris: "Caci, cine pazeste toata Legea, si greseste intr-o singura porunca, se face vinovat de toate".
Dumnezeu ne vrea cu toata inima sa Il urmam, si nu cu jumatate!
El a dat TOT ce a avut mai de pret pentru ca noi sa putem fi mantuiti!
Lafel trebuie sa facem si noi, sa acceptam dragostea Sa si sa renuntam la viata pacatoasa in care traim!
Formalismul nu ne va ajuta atunci cand ne vom infatisa in fata scaunului de judecata al Lui Dumnezeu! Daca facem rugaciuni de oichii lumii sau implinim datinile strabune, fara insa sa implinim Biblia ne vom trezi la sfarsit ca am alergat in zadar!
Asadar vrei sa afli adevarul? Citeste Biblia!
Citeste-o cu atentie, roaga-te lui Dumnezeu sa iti dea intelepciune sa o intelegi si El te va ajuta! Biblia e Cartea Cartilor, ea e scrisa de oameni ai lui Dumnezeu sub inspiratia Duhului Sfant. Este o carte menita sa mustre, sa indrepte, sa dea intelepciune in neprihanire.
Viata mea s-a schimbat citind Biblia! Am credinta ca si a ta se va schimba daca o vei citi si o vei pune in aplicare zi de zi! Incepe cu Noul Testament, s-ar putea sa observi anumite lucruri pe care la biserica nu le-ai auzit!
Sunt multi care ascund adevaratele valori si schimba sensul adevarului biblic in favoarea lor, pentru binele lor, nu al tau! Oameni care se dau drept invatatori ai legii lui Dumnezeu, dar care urmaresc doar sa profite.
Cel mai bun prooroc si invatator din intreaga lume este Biblia! Ea este cel mai bun dreptar de care ai nevoie!
Tu o vei studia si vei fi luminat, astfel incat, nimeni nu te va mai putea insela cu invataturi nebiblice! Tu esti creeat de Dumnezeu cu un scop pe acest Pamant si, citind Biblia il vei afla!
Deci, intra astazi in planul pe care Dumnezeu ti l-a pregatit si deschide-ti inima Celui ce a murit pentru tine!
El iti va inunda inima cu pace si iti va da putere sa fii lumina in intuneric! Sa fii diferit, si sa fii o FAPTURA NOUA!
"Caci Eu stiu gandurile pe care le am cu privire la voi, zice Domnul, ganduri de pace, si nu de nenorocire, ca sa va dau un viitor si o nadejde." (Ieremia.29:11)
"Caci, daca este cineva in Hristos, este o faptura noua. Cele vechi s-au dus: iata ca toate lucrurile s-au facut noi!" (2Corinteni 5:17)
Glorie Domnului Isus!

Corneliu N.

Un comentariu:

  1. Nu stiu daca toate poamele noastre sunt comestibile:)
    Dumnezeu sa ne ajute sa facem rod bun si bogat!

    RăspundețiȘtergere