marți, 9 august 2011

MERGI ÎNTOTDEAUNA PE DRUMUL BUN!

-"Rugaţi-vă pentru cei ce se poartă rău cu voi" (Luca 6:28) -

Don Shula, antrenor principal al echipei de fotbal american, Miami Dolphins şi-a ţinut mereu jucă­torii cu regula "celor 24 de ore". Le dădea 24 de ore să sărbătorească o victorie sau să plângă o înfrângere, după care trebuiau să o lase în urmă. Ce regulă extraordinară după care să trăieşti! Când eşti criticat, este omenesc să doreşti să te răzbuni, dar când încerci să-i înţelegi pe oameni este mai uşor să-i ierţi. Mulţi oameni cu trăsături negative din vieţile noastre duc lipsă de relaţii apropiate, aşa că îi ţin pe ceilalţi la distanţă, rareori îşi împărtăşesc sentimentele şi nu se simt în largul lor în preajma celor care o fac. Pentru ei este mai uşor să condamne decât să accepte. Privirile lor dure şi piezişe îi fac inflexibili. Deseori ei nu ştiu ce să facă cu libertatea; ei au nevoie de reguli care să le limiteze alegerile şi se simt în siguranţă doar în interiorul propriilor lor graniţe. Abraham Lincoln a spus: "Dacă aş încerca să răspund tuturor atacurilor îndreptate împotriva mea, ar trebui să-mi închid "prăvălia". Eu fac tot ce ştiu mai bine. Dacă sfârşitul mă găseşte pe calea bună, atunci ceea ce s-a spus nu mai contează. Dacă sfârşitul mă găseşte pe calea greşită, atunci nici chiar zece îngeri care să declare că am fost drept nu mai pot schimba nimic".
În relaţiile cu ceilalţi, adoptă de fiecare dată calea trasată de Domnul Isus: "rugaţi-vă pentru cei ce se poartă rău cu voi. Dacă te bate cineva peste o falcă, întoarce-i şi pe cealaltă. Dacă îţi ia cine­va haina cu sila, nu-l opri să-ţi ia şi cămaşa. … Ce voiţi să vă facă vouă oamenii, faceţi-le şi voi la fel" (Luca 6:28-31). Este oare uşor să faci aşa de fiecare dată? Nu, dar de fiecare dată merită!

Sursa: Misiune.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu