miercuri, 23 februarie 2011

Rugati-va pentru Cornel Urs si pentru lucrarea de misiune din Africa

ATAC TERORIST, DOUA FOCURI TRASE ASUPRA MISIONARULUI DIN BURUNDI
ORAȘUL BUJUMBURA, CARTIERUL MUTACURA (cartierul foamei)

Era ziua de vineri, 10 decembrie 2010, în jurul ore 17-18 dupămasa. Afară era întuneric. Tocmai am plătit oamenii care au lucrat în ziua aceea pe șantierul bisericii. Erau în jur de 70 de oameni. Apoi am rămas acolo împreună cu conducerea bisericii Penticostale Church of God, Burundi, pentru a stabili planul de lucru pentru ziua următoare. Majoritatea oamenilor plecaseră și am rămas în jur de 25 de persoane.
La un moment dat, în incinta șantierului bisericii, a intrat din partea stângă cum stăteam noi la masă, din spre stradă, o persoană înarmată cu un pistol și care striga puternic: "Amahera, amahera" (banii, banii) și a tras un foc de armă. La o fracțiune de secundă, oamenii au fugit și s-au împrăștiat. Unii s-au ascuns după sacii de ciment sau bolțarii care erau în apropiere și alții s-au aruncat la pamânt. Nu mi-am dat seama de ceea ce se întâmplă crezând că este o glumă.
M-am ridicat de la masă și m-am îndreptat spre cel cu arma în mână fără să realizez că este o armă reală. Dumnezeu mi-a ascuns realitatea să nu îmi pot da seama pe moment, ce se întâmplă.
În timp ce mă îndreptam spre el, îi spuneam persoanei cu arma în mână, în engleză: "Go out! What do you do here?! Go out!" (Plecați afară, ce căutați aici! Ieșiți afară).
Atunci persoana cu pistoulul în mână a mai tras un foc, dar de data aceasta înspre mine. Glonțul l-am auzit vâjâind pe lângă urechea stângă. Nici atunci nu am realizat ceea ce se întâmplă, Dumnezeu dându-mi o putere deosebită și m-am apropiat mai mult de cel care avea arma în mână. ..Citeste mai mult!
Sursa: Cornelurs.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu