marți, 26 octombrie 2010

Evanghelizare stradala ... motiv de actiune dar si de rugaciune!

Dragii mei fratii. Am inceput in urma cu 3 luni o serie de evanghelizari in statiile de metrou si pe strada si am ramas placut surprinsi de reactia bucurestenilor. Ne dorim sa ccooptam cat mai curand posibil oameni care sa se implice in aceasta lucrare pt a vorbi cu cei care raspund chemarii Evangheliei. In acest sens am inceput amenajarea unei cofetarii crestine vis-à-vis de metrou Brancoveanu unde cei doritori pot servi o cafea sau un suc, pot citi o carte, viziona un film, in compania prietenilor



Daca va simtiti chemati sa fiti parteneri la acesta lucrare va rugam sa ne contactati. manager proiect Lucian Badescu

http://www.scoala-de-misiune-bucuresti.ro

va rog da-ti acest mesaj mai departe prietenilor dvs

http://povesteameadedragoste.blogspot.com/



Cei întelepti vor str luci ca str lucirea cerului, si cei ce vor invata pe multi s umble în neprih nire vor str luci ca stelele, în veac si în veci de veci.

„Dacã existã undeva un om mai incompetent ca mine, dar care-L cautã pe Dumnezeu mai sincer decât mine, pe acela îl va folosi Dumnezeu înaintea mea."

Mariana Soare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu