joi, 7 octombrie 2010

Atitudinea ta conteaza!

Treci tu acum printr-o perioadã de încercãri? Atunci cântã-I! Laudã-L!Spune-I Domnului: “Tu esti Cel ce poti – m-ai izbavit înainte, si mã poti izbãvi si acum. Eu stau linistit,bucurându-mã în Tine!"Dumnezeu ne ajutã sã cântãm cântarea potrivitã pe “malul de încercare”. Aceasta îL bucura cel mai tare pe Tatãl nostru ceresc.Eu cred cã Iacov descoperise acest secret când el a avertizat:. “Fraţii mei, să priviţi ca o mare bucurie când treceţi prin felurite încercări,” (Iacov 1:2). El spunea, cu alte cuvinte “Nu vã dati bãtuti!Faceti un altar în inima voastrã, si aduceti multumiri cu bucurie tocmai înmijlo cul incercarilor!.
Când copiii lui Israel treceau prin încercãri, trebuiau ei într-adevãr sã-si exprime recunostinta si multumirile în mijlocul acestor încercãri?Când erau înconjurati si în situatii fãrã iesire, se astepta Dumnezeu Când copiii lui Israel treceau prin încercãri, trebuiau ei într-adevãr sã-si exprime recunos tinta si multumirile în mijlocul acestor încercãri?Desigur,insa ei le-au adus pe malul gresit al Mãrii Rosii, oamenii s-au bucurat toatã noaptea - dar Dumnezeu nu a gãsit plãcere în aceasta.Dar întrebarea pe care o punea Dumnezeu lui Israel era: Ma lãudati voi pe Mine si înainte ca Eu sã vã trimit ajutor, adicã în timp ce sunteti încã în toiul luptei?"Eu cred cã dacã Israel s-ar fi bucurat pe “malul de încercare” al Mãrii Rosii,apele nu ar mai fi fost amare ci dulci.
P. Hututui

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu