joi, 3 decembrie 2009

Oare sa votez???

E ……….. nici nu stiu cum sa descriu ceea ce se intampla azi in Romania. Economia e varza , institutiile statului fie sunt corupte fie nu functioneaza, fie si una si alta,… Electoral………. e dezastru. Nu exisa program, viziune pentru Romania. De fapt exista totusi un program pe care majoritatea politica l-a elaborat si il urmeaza cu sfintenie: Jos Basescu!
Si atunci , sa mai merg la vot? Mai are vreun sens?
DA ARE , VOI MERGE LA VOT!
VOI VOTA – pentruca iubesc Romania
VOI VOTA – pentruca ma rog in fiecare zi pentru tara asta
VOI VOTA – pentruca e un drept pe care l-am castigat in 1989 decembire , in spatele Primariei Brasov cand am stat 48 de ore in strada si unul din multele gloante trase au trecut la 20 cm de capul meu si s-a oprit in zidul cladirii.
VOI VOTA- pentruca e datoria mea de cetatean al acestei tari. Biblia ma invata sa imi asum responsabilitatile de cetatean.

Votez.. dar cu cine?! Well , voi vota consecvent portocaliu. Orcine se simte ispitit sa imi comenteze optiunea sa se abtina. Pe blog probabil ca voi mai aborda subiecte politice peste 3 sau 4 ani…
Acum insa e important sa mergem duminica la vot si sa votam asa cum ne dicteaza fiecaruia constiinta indemnati de Domnul.
Duminica ………..dupa Biserica .. MERGI LA VOT!
Marian Paduret
http://marianpaduret.wordpress.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu