joi, 24 septembrie 2009

Casa mea nu e aici

Adresa mea oricui o dau cu placere;
O strada, un numar, un loc în oraş;
O casa modesta cu multe unghere,
O curte cu flori, şi un dulce salaş.

Dar alta-i adresa, v-aş spune de-ndata:
Pe strada durerii noi azi locuim,
O casa de visuri, din lut ridicata,
Cu geamuri deschise spre Ierusalim.

Sunt în şantier, reparaţii totale,
Şi Şef de lucrari este Domnul Isus..
 Se toarna chesoane, se sapa canale,
 In Casa Iubirii sunt jertfe de-adus.

Adresa mea-i numai casuţa poştala;
E doar camuflaj, eu aici sunt hoinar
 In cer, lânga Domnul, e-adresa reala;
Aici domiciliul e doar temporar.

Cândva la adresa aceasta din vale,
Va fi un afiş anunţând c-am plecat:
 "S-a dus, s-a mutat în domenii regale.
 Din casa cea veche,  s-a dus la palat!"
(autor necunoscut)

2 comentarii:

  1. ffff frumoasa chiar m-a facut sa pling din toate, domnul sa te binecuvinteze.

    RăspundețiȘtergere
  2. Domnul sa te binecuvinteze si pe tine si sa te intareasca!
    Poezia nu e facta de mine ci de o colaboratoare a blogului. Slava Domnului pentru ca El foloseste acest blog pentru cresterea spirituala a cator mai multi, si pentru pocaina unora. Glorie Lui.

    RăspundețiȘtergere