duminică, 25 ianuarie 2009

Ziua de ieri s-a dus!...

Ziua de ieri s-a dus!...
Ca si credinciosi autentici ai Domnului Nostru ISUS, noi nu mai traim din trecut, noi avem o Nadejde Vie, care nu tine de trecut, ci doar de prezent si viitor!
Poate ca vezi multi crestini in jurul tau care traiesc din amintiri de genul:"...Ce minunat a lucrat Dumnezeu in trecut cu mine!.... : Ce credincios eram eu candva!... s.a.
De multe ori si noi cadem in capcana aceasta a autocompatimirii, ne plangem de mila ca nu mai suntem cum am fost, sau ne magulim ca in primii nostri ani de credinta eram "in dragostea dintai." Ne lasam mintiti de ganduri ca acestea ,si speram ca intr-o zi o sa cada ceva din cer peste noi,si atunci ne vom trezi spiritual ....nimic mai fals!....
Crestinul adevarat merge din puterte in putere! El nu se uita inapoi, ci doar inainte, spre Capetenia lui! Care e politica Celui Rau? Sa ne faca sa ne plangem de mila, sa ne inmuiem spiritual, sa nu mai aducem roade, sa ne uitam in urma, precum Sara catre cetatea Sodomei! Ascultam nu demult o cantare: "Trezeste Doamne Romania, si incepe cu noi". Vrem TREZIRE? Nu o vom avea daca stam nepasatori... in fata calculatorului, ore in sir, ...in fata televizorului, sau in alte activitati, care ne ocupa tot timpul! Domnul Isus ne-a spus: "Religiunea adevarata este sa cercetati pe vaduve si pe orfani." Vedem pe strada oameni care striga dupa ajutor si trecem pe langa, vedem oameni deznadajduiti in biserica, si nu-i intrebam nimic. Ne este din ce in ce mai greu sa ne rugam, si vrem mai multe predici si cantare. Am devenit doar consumatori si am uitat ca trebuie sa mai si dam. Citim multe, ne documentam, dar cand vine vorba sa spunem si altora ce am invatat, avem retineri, ne temem ca nu vom fi intelesi!... E trist ce se intampla astazi cu noi, si cine ne-ar mai putea schimba, decat singur Dumnezeu!?!!
Imi place mult ce scrie pe coperta din spate, a cartii Sudhu Sundar Singh ,scrisa de Alice Van Berchem! Sunt cuvintele unui mare lucrator al Domnului:
"Pe malurile Iordanului,am privit apa proaspata si dulce care se revarsa continuu in Marea Moarta, si care ramane moarta pentru ca ea opreste aceasta apa vie, fara sa-i dea drumul mai departe. Acelasi lucru se intampla si cu bisericile moarte, cu crestinii morti, pentru ca ei pastreaza pentru ei apa vie pe care o da Isus. Nu fiti asemenea Marii Moarte! Faceti parte si altora de binecuvantarile pe care le-ati primit! Intrebuintati darurile voastre, invatatura voastra, serviciului pentru Cristos! Atunci veti primi binecuvantari totdeauna mai mari. Eu am facut experienta ca ,daca am lucrat ceva pentru Cristos,am primit in schimb de o mie de ori mai mult. Fiti gata sa lucrati pentru Mantuitorul vostru si sa ajutati pe aproapele vostru!"
Traieste, iubeste, si actioneaza astazi! E TIMPUL TAU Pentru Slujire! Domnul sa te binecuvinteze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu