marți, 27 ianuarie 2009

Credinta in contrast cu Nadejdea.
Pastor Anita Oyakhilome
Şi credinţa este o încredere neclintita în lucrurile nădăjduite, o puternică încredinţare (dovada), despre lucrurile care nu se vad (Evrei 11:1).
Biblia spune ca “credinţa este o încredere neclintita în lucrurile nădăjduite” şi aici sta diferenta între credinţa şi nadejde. Credinţa are substanta şi este dovada ca ceea ce nadajduiesti a devenit deja al tău, dar nadejdea nu are nici o substanta! Nadejdea se bazeaza pe viitor, dar credinţa este acum. Nadejdea (speranta) se uita ca peste un zid, la ceva ce tu doresti, rugandu-se ca într-o zi, acel lucru sa devîna al tău. Dar credinţa sare zidul şi apuca acel lucru, Său aduna înformaţiile necesare ca între în Stăpanirea acelui lucru chiar dacă este la distanta. Deci, în timp ce nadejdea spune: “Voi avea acel lucru”, credinţa spune: “Il am acum”! Biblia nu a spus niciodata ca cel neprihanit va trai prin nadejde (speranta), ci prin credinţa (Evrei 10:38). Credinţa este dovada realitatilor nevazute; din punctul de vedere al credinţei stim ca orice ai sperat este deja al tău acum, asadar te porti ca şi cum ai primit acel lucru. Acum, cand zic “sa te porti” nu vreau sa zic sa pretînzi ca ai primit acel lucru sau sa încerci sa te porti ca şi cum l-ai primit, ca în felul acesta sa il primesti. Nu. Te porti ca şi cum ai primit deoarece în spirit stii ca ai primit! Dar cel care spera, nu întelege lucrul acesta. El înca asteapta şi se mai roaga sa primeasca. El înca se bazeaza pe Dumnezeu sa lupte acolo unde trebuie sa se lupte el fara sa realizeze ca Dumnezeu a facut tot ce era necesar sa ne conduca în viata de glorie. Dar omul care este în credinţa spune: “Doamne iti mulţumesc; ai pregatit toate lucrurile pentru mine şi mi-ai dat tot ce priveste viata şi evlavia. Cer orice bînecuvantare care imi apartine de drept, din Cuvantul Tău, în Numele lui Isus”. În timp ce speranta pune toate lucrurile pe clipa înaltarii la cer, credinţa este în clipele de acum; credinţa este pentru astăzi! Credinţa poseda acum. Credinţa este cea care te catapulteaza în mostenirea ta în Hristos, nu speranta. Ca tu sa domnesti ca un imparat ce esti, speranta ta trebuie sa fie convertita în credinţa, acceptand ce a spus Dumnezeu despre tine şi vorbînd aceleaşi lucruri în acord cu El, îndiferent de circumstanţele contrare.
Rugăciune
Draga Tata, iti mulţumesc pentru Speranta în Hristos! Deasemenea iti mulţumesc ca m-ai învatat astăzi diferenta dintre Speranta şi Credinţa! Acum stiu cum sa imi activez credinţa, şi sa o fac sa lucreze tot timpul. Prin credinţa, iau în stăpanire mostenirea mea care mi-a dat-o Dumnezeu, şi declar ca realitatile mele vitale de drept, şi privilegiile mele ca o faptura noua în Isus Hristos, sunt posesia mea în momentele acestea! în Numele lui Isus. Amin.

2 comentarii:

  1. Te rog sa publici, la mine apari ca "user eliminat" si nu stiu ce sa mai cred in legatura cu blogul tau .
    Te rog si iti recomand : foloseste (daca n-ai nimic de ascuns)"Vizualizati profilul meu complet".
    BineTze !

    RăspundețiȘtergere
  2. Fii binecuvantat! As vrea ...profilul....tau complet.

    RăspundețiȘtergere