luni, 27 mai 2013

Am fost rastignit impreuna cu Hristos

Am fost rastignit   impreuna cu Hristos, si traiesc… dar nu mai traiesc eu, ci Hristos traieste in mine. Si viata, pe care o traiesc acum in trup, o traiesc in credinta in Fiul lui Dumnezeu care m-a iubit si S-a dat pe Sine insusi pentru mine. (Gal.2:20)

A fi rastignit impreuna cu Hristos inseamna a trai pentru Gloria Sa.
Multi oameni nu inteleg acest lucru si, chiar daca au facut un legamant de pocainta, ei continua sa traiasca in diferite vicii pe care Dumnezeu nu le accepta la un credincios.
Acum cativa ani ma angajasem la o firma ce producea cutii pentru cadouri si diferite ornamente.
Eram atat de plin de ravna pentru Dumnezeu, asa incat, pe masuta unde pregateam cutiile de cadouri mi-am asezat un bilet destul de mare pe care scrisesem acest verset din Galateni 2:20.
Intr-o dimineata sefa mea a intrat inaintea mea in camera mea de lucru si a vazut acel bilet pus la vedere. A asteptat pana am ajuns la serviciu si m-a intrebat de ce am scris acel bilet.
Eu i-am raspuns faptul ca acolo era scrisa starea mea actuala si ca acel bilet era pentru a ma motiva in fiecare zi sa traiesc ca si Hristos, sa dovedesc rabdare, ascultare, supunere, dragoste fata de aproape.
Nu stiu ce impact a avut acest lucru mai apoi asupra acestei directoare, dar stiu un singur lucru, chiar daca am lucrat o scurta perioada la acea firma, Dumnezeu m-a folosit pentru a arata un mod de viata diferit acelor oameni.
Gandul meu in aceasta dimineata ar fi ca in aceasta zi sa rastignim din nou firea pacatoasa si sa ne rugam Domnului sa puna in noi dragoste de aproape.
Sa ne rugam Domnului ca sa putem actiona in comformitate cu al Sau Cuvant (Biblia) si sa nu fim si astazi niste crestini formali sau firesti, ci sa incepem sa traim prin Duhul Sfant.
Trairea prin Duhul inseamna: RUGACIUNE, CITIRE- STUDIERE A BIBLIEI SI MEDITATIE la Cuvantul Domnului.
Sa incercam astazi sa citim un pasaj biblic, si sa vedem cum il putem aplica practic!
Dumnezeu sa ne ajute sa traim cu adevarat ca si Hristos! Amin.

Corneliu Nita, Dimineata cu Isus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu