luni, 9 ianuarie 2012

Ionuț Nicușor Tănăsescu – misionar în Macedonia

Mulțumim Tatălui căci până aici ne-a ajutat și ne-a binecuvântat. În fiecare zi ne-a alimentat credința prin Cuvânt să putem merge înainte. Aici fiecare zii aduce cu ea noi provocări cât și noi experiențe cu Dumnezeu. Învățarea limbii continuă iar prin puterea Domnului pot spune că acum înțeleg 20% din ceea ce oamenii vorbesc. Aici semnele de circulație și aproape totul în oraș este în limbă macedoneană, iar noi învățam limbă albaneză și uneori pare destul de greu însă Dumnezeu ne da putere și ținere de minte.

Într-o seară am mers într-o familie, iar o femeie mai în vârstă ne-a zis că în urmă cu 12 ani a auzit un misionar rugându-se în limbă albaneză iar în momentul în care l-a auzit rugându-se a început să plângă deoarece hoja(cel care vorbește din Coran în mosche) se roagă pentru ei în limbă arabă atunci când o fac, iar marea majoritate nu înțeleg limbă arabă. Începem să ne adâncim mai bine în cunoașterea culturii, învățam lucruri care ne surprind și ne fac să înțelegem mult din mentalitatea care se ascunde în spatele comportamentului lor.
Cu mult timp în istoria lor Evanghelia a fost puternic înrădăcinată în cultură lor, însă odată cu invazia tucilor religia islamică a început să domnească peste acest teritoriu. Oamenii sunt foarte suspicioși și de aceea călăuzirea Duhului Sfânt în fiecare pas este esențială. În timpul care a trecut am mai dăruit câteva biblii unor oameni cu care am intrat în contact. Într-o seară am vorbit cu un prieten care lucrează în apropiere despre Cartea lui Dumnezeu, Biblia. Înainte să fac o altă vizită, m-am gândit să îi dăruiesc o biblie când merg să vorbesc cu el. Am ajuns€, am început să vorbim și țineam Biblia în buzunar cu gândul că dacă va fii momentul acum să îi dau Biblia, Dumnezeu să îmi dea un semn, la un moment dat omul s-a uitat la mine și mi-a pus o întrebare: Mi-ai adus cartea?...// Citeste in continuare...
-Citeşte mai mult pe: Stiri Crestine.ro » Ionuț Nicușor – misionar în Macedonia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu