miercuri, 14 septembrie 2011

Exista putere in ascultare!

"Apostolii au zis Domnului: "Mareste-ne credinta!"
Si Domnul a zis: "Daca ati avea credinta cat un graunte de mustar, ati zice dudului acestuia: "Dezradacineaza-te si sadeste-te in mare", si v-ar asculta.
Cine dintre voi, daca are un rob care ara sau paste oile, ii va zice, cand vine de la camp: "Vino indata si sezi la masa"?
Nu-i va zice mai degraba: "Gateste-mi sa mananc, incinge-te si slujeste-mi pana voi manca si voi bea eu; dupa aceea, vei manca si vei bea si tu"?
Va ramane el indatorat fata de robul acela, pentru ca robul a facut ce-i fusese poruncit? Nu cred.
Tot asa si voi, dupa ce veti face tot ce vi s-a poruncit, sa ziceti: "Suntem niste robi netrebnici; am facut ce eram datori sa facem."  Luca 17:5-10.

Unul din amanuntele acestui mic pasaj din Evanghelia dupa Luca ne vorbeste foarte clar despre ascultare, si despre relatia dintre ascultare si raspunsul la rugaciuni.
Credinta in Dumnezeu, cea puternica si fara indoieli, acea credinta de neclintit consta intr-o relatie foarte apropiata cu Dumnezeu, o relatie vie, cu Un Dumnezeu Viu!
Poate ai fost obisnuit sa te rogi precum o fac multi, stiind ca ai o nevoie si vrei ca Dumnezeu sa te ajute. Poate ca te-ai rugat si nu ai vazut intotdeauna rezultate, si fara indoiala te-ai intrebat de ce?!
La fel m-am intrebat si eu mult timp, pana mi-am dat seama ca dorintele mele nu erau mereu in acord cu voia lui Dumnezeu. Pana cand nu m-am dezarmat total de orgoliul meu, pana cand cu am renuntat la grijile si gandurile mele egoiste, nu am putut vedea rezultate.
Imi amintesc ca eram la inceput pe calea credintei, descoperisem cate putin din Dumnezeu si eram atat de entuziasmat incat imi doream ca muntii sa se mute in mare, in urma unei rugaciuni!
Cu cat te maturizezi in credinta iti dai seama cat de importanta e Ascultarea!
Iti dai seama care e voia Lui Dumnezeu  si inveti caracterul Sau, inveti ca " Gandurile Domnului nu sunt gandurile oamenilor!" Asadar, ca sa Il pot intelege pe Dumnezeu personal, a trebuit sa citesc mai mult din Sfanta Scriptura, sa ma rog mai mult, si sa fac tot posibilul sa implinesc ceea ce am invatat din Scripturi!
Biblia, sau Sfanta Scriptura nu e o carte veche si demodata, cum cred multi, personal cred ca aceasta parere e una lipsita de adevar, a oamenilor care prefera sa "creada si sa nu cerceteze", pe cand in Cuvant scrie "sa cercetam toate lucrurile si sa luam ce este bun".
Pentru mine personal, Biblia a fost si va ramane dreptarul  dupa care ma ghidez in viata. In ea gasesc raspuns la cele mai importante intrebari, sunt sfatuit, mustrat, ajutat in necaz, incurajat, este o carte plina de viata, o carte care se va aplica la viata oamenilor in orice generatie!
Atunci cand vei alege sa faci voia Lui Dumnezeu cu toata inima ta, vei vedea binecuvantarea Domnului, vei vedea raspunsul la rugaciuni si vei ajunge de neclintit in lupta cu satan! Nici o boala nu va mai avea putere asupra ta si asupra celor pentru care te vei ruga, vei experimenta puterea Lui Dumnezeu!
Pentru aceasta va trebui ca tu sa iei decizii radicale, si sa ii ceri lui Dumnezeu sa te ajute sa te tii de ele!
"Atunci lumina ta va rasari ca zorile, si vindecarea ta va incolti repede; neprihanirea ta iti va merge inainte, si slava Domnului te va insoti.
 Atunci tu vei chema, si Domnul va raspunde, vei striga, si El va zice: "Iata-Ma!" Daca vei indeparta jugul din mijlocul tau, amenintarile cu degetul si vorbele de ocara,
daca vei da mancarea ta celui flamand, daca vei satura sufletul lipsit, atunci lumina ta va rasari peste intunecime, si intunericul tau va fi ca ziua in amiaza mare! "   Isaia 58: 8-10
Orice tamaduire, orice eliberare, orice lucru va fi posibil in viata ta si a celor din jur, doar atunci cand te vei lasa condus de Duhul Domnului!  Vei afla ca exista putere in ascultarea de Domnul!

Corneliu Nita

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu