miercuri, 23 martie 2011

30 de primaveri... parca-s la 16!... :)

4241_small.jpgAzi prin harul Domnului se implinesc 30 de primaveri de cand Tatal meu Ceresc a ingaduit  sa vin in aceasta lume. O lume frumoasa! Mai ales de cand l-am cunoscut pe El!
Cu aproximativ patru ani si jumatate in urma, am cunoscut o shimbare radicala in viata mea!
De atunci nimic nu a mai fost la fel ca inainte!
Ce s-a intamplat?...  Pai, Dumnezeu a intrat in viata mea! El a schimbat totul! Totul! Totul!
El m-a facut un OM NOU! M-a invatat sa depind de EL!  Sa cred in EL!
Sa fac voia LUI cea sfanta, curata si desavarsita!
Cum am putut face asta, prin puterile mele? Nicidecum!... Oh pacatosul de mine!...
Oare ce as fi putut face fara puterea Lui, Fara mila Lui?...  NIMIC BUN!...
El m-a iubit nespus si iubeste pe toata lumea! Cine si-ar da Singurul fiu sa moara pentru mine, in aceasta lume?... Cine?...  El a facut-o!!! Slava Lui!
Imi place viata in general si sunt un om optimist, de ce n-as fi? Cand am un Dumnezeu atat de Mare?!!
El mi-a daruit o sotie minunata pe care o iubesc mult si in curand si un copilas! :) Tot prin harul Lui!
Domnul sa binecuvinteze pe toti cititorii acestui blog cu putere, credinta si biruinta!
Doamne ajuta! Doamne asculta!


Corneliu Nita

3 comentarii:

  1. hei, frățioare, matematica are unghiurile ei prin care pot fi văzute lucrurile: poate că pentru a doua oară în viața ta ai împlinit 15 ani...:) Domnul bun să fie cu tine până când va rândui șederea noastră, a tuturor împreună!

    RăspundețiȘtergere
  2. AMIN!Multumesc mult! Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. desi tarziu,va spun si eu LA MULTI ANI si domnul Dumnezeu sa va daruiasca o primavara frumoasa si altele asemanatoare.

    RăspundețiȘtergere