duminică, 22 august 2010

Intre viata si moarte pe autostrada ... Marturie Ramona Baciu

Ultimele saptamani mi-au marcat foarte mult viata si vroiam sa impartasesc cu voi ceea ce a adus foarte multa schimbare inlauntrul meu.
Fiecare dintre noi stim ca Dumnezeu este Tatal nostru, un tata care niciodata nu ne va lasa si nu ne va parasi, "Nicidecum n-am sa te las cu nici un chip nu te voi parasi", cu siguranta stiam asta inlauntrul meu si eram foarte sigura de acest lucru, dar in urma cu 2 saptamani am inceput sa experimentez cu adevarat ce inseamna sa umblii pur si simplu cu Duhul Sfant, si atat de diferit este de a cunoaste doar in general ca El va fii alaturi de tine si a umbla cu adevarat cu El, pur si simplu sa ii simti prezenta oriunde ai merge ... sa te rogi pentru oameni si sa fie vindecati cu adevarat .. erau nopti in care pur si simplu plangeam ca nu cumva dimineata cand ma trezesc sa nu mai simt prezenta Lui acolo, si plangeam si Il rugam sa nu cumva sa plece pentru ca intradevar este tot ceea ce am!!

Era intradevar o lupta intre siguranta ca El este acolo si frica de a Il striga si El nu va mai fie acolo ... pana cand experientele din trecut au inceput sa vorbeasca pentru mine si am inceput sa ii spun Duhului Sfant sa plece pentru ca oricum stiu ca la un moment dat o sa plece, stiu ca daca o sa fac ceva gresit o sa Il strig si El nu o sa mai fie acolo asa ca mai bine sa plece acum daca tot vrea sa plece, pur si simplu timp de 3 zile ma trezeam Il simteam acolo dar mintea mea imi spunea ca o sa plece oricum asa ca da-i pace ... pana cand dupa acele 3 zile am inceput sa vorbesc din nou cu El si binenteles ca era acolo, binenteles ca nu plecase si ca dragostea Lui pur si simplu se revarsa peste si in mine!

In una din zile eram in masina cu inca 3 fete pe care acum le pot numi surorile mele, eram pe autostrada mergeam spre Bucuresti totul era frumos pana cand la 150km/ora cauciucul de la roata din spate a masinii cu care mergeam (Hiunday Getz) a explodat moment in care masina a luat-o razna pe toata autostrada la 150km/ora!! Ne invarteam pur si simplu dintr-o parte in alta pe toata autostrada si din cauza invartelilor un alt cauciuc din fata a explodat, masina a inceput sa se invarta in cealalta parte fata care era la volan binenteles ca nu mai controla masina, pur si simplu ne roteam pe toata autostrada pana cand dintr-o data se opreste masina exact langa parapetul care era langa sant, exact cand era sa zburam cu totul de pe autostrada masina se opreste!!! ne-am dat jos din masina si m-am uitat la masina, vreau sa va spun ca masina era perfect, PERFECT dreapta langa parapet la 20cm de parapet ca si cum ai parca masina langa bordura parcare laterala!! .... era parcata perfect lateral langa parapet, dreapta cand m-am uitat la masina atat de clar am putut auzi vocea Lui " SUNT AICI!!" ..... cum ne-am dat jos din masina au trecut pe langa noi o gramada de masini, tiruri cu peste 120km/ora; unde erau masinile astea cand noi ne invarteam pe toata utostrada?. ....... nu stiu!!!! dar cu siguranta ca una singura daca venea atunci, ne lovea din plin!! Am vorbit cu mai multi mecanici auto si toti au spus acelasi lucru " odata ce masina se roteste cu pana la roata si cu 150km la ora se va si rostogoli, ala e singurul mod in care se opreste, nu se poate opri pur si simplu!!" noi nu am avut doar o pana la o singura roata ci am avut 2 si 150km/ora ..... a fost freseala noastra ca am mers atat de tare dar in ciuda greseli noastre EL A FOST ACOLO!! Daca pana acum plangeam ca Dh.Sf. sa nu plece si eram convinsa ca atunci cand o sa gresesc nu o sa mai fie acolo ... acum ......... Am vazut cu ochii mei, am fost acolo!! si am auzit cu urechile mele!! " Sunt aici!!!"
Nimic nu se compara cu protectia Lui! Nicaieri nu te simti mai in siguranta decat la pieptul Lui! Mie mi-a luat 5 invartituri pe o autostrada la 150km/ora ca sa inteleg ca EL niciodata nu o sa plece, ca El intotdeauna o sa fie acolo!!! Si ca El este Cel ce isi intinde aripile lui peste mine sub aripile Lui este protectia mea!! Nu stiu cata protectie ai primit pana in acest punct in viata ca sa intelegi ce inseamna protectia, nu stiu daca a fost o persoana in viata ta care sa iti spuna SUNT AICI orice ar fii, ca sa poti sa intelegi ce inseamna sa nu fii singur, .... dar un singur lucru pot sa-ti spun sigur, EL ESTE si mereu va fi! Cand Il descoperi pe El indiferent daca toata omenirea din jurul tau te-ar lasa, indiferent daca niciodata nu ai simtit ce inseamna protectie, El te va invata, El iti va arata!

Toate se aliniaza la cuvantul Sau! ne-am invartit pe toata autostrada cand era sa zburam de pe autostrada El a spus " Pana aici!!" si totul s-a oprit! Nu ne-am lovit de nici un parapet nimeni nu a patit absolut nimic, masina are doar o stersatura pe una din aripile din fata! .... Dumnezeu e AICI!!
"Intense love does not measure, it just gives!"
(Dragostea intensa nu are masura, ea doar daruieste!)

Un comentariu:

  1. este o dovada clara ca DUMNEZEU te iubeste si cine asculta de EL il ocroteste,marturia ta este un exemplu pentru fiecare si trebuie sa il urmam.

    RăspundețiȘtergere