luni, 7 iunie 2010

O Intamplare neprevazuta

Aseara pe la unu cred, dupa ce avusem o lunga convorbire cu o persoana draga, dau sa inchid telefonul cand, surpriza! Zgomote, fosnituri...ce sa fie? Soareci, sobolani?... Nu cred ca am asa ceva, dar ia sa ma uit putin sa vad ce e!... Ce sa vezi...o ploaie de vara imi curgea direct prin tavan, semn ca primavara tocmai a trecut!
Cearta-te daca ai cu cine!... Vecinul de sus tocmai plecase de acasa dupa un chef zdravan cu manele si alcoale.
Am zis: Doamne, ce am mai facut acum sa mi se intample una ca asta?...
Spre surprinderea mea, ceilalti vecini mi s-au aratat foarte binevoitori, in ciuda orei destul de tarzii. Unul mai binevoitor imi dadu si un sfat, care m-a cam lasat rece. Imi spuse ca daca pana dimineata nu ajunge omul acasa sa ma duc cu doi martori sa-i sparg usa, si sa rezolv problema. Deja ma vedeam actor intr-un film politist sau ceva de genul.
Fara sa mai stau pe ganduri fac o rugaciune scurta in gandul meu: Doamne Tata, ajuta-ma Tu, si fa in asa fel ca sa nu trebuiasca sa recurg la un gest asa de extrem. Sincer imi place sa rezolv totul pe cale pasnica, si Slava Domnului ca pana la urma s-a rezolvat totul "cu bine" daca se poate spune asa. Insa, pana pe la cinci dimineata, am dus lupta mare cu ligheanele si carpele puse pe jos prin toata casa. Chiar si in aceasta intamplare am vazut totusi ceva bun: Dumnezeu poate ingadui experiente din astea neplacute ca sa ne formeze rabdarea, temperamentul si sa ne ajute sa fim diferiti de cei din lume care nu au teama de Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu