luni, 21 iunie 2010

Da-te jos de acolo! Tu ai pret in ochii Mei!

Nu pot sa ma desprind de SUNETUL imaginii pe care l-am trait joi seara in biserica. Am vazut si auzit o intamplare a unui tanar ce cantareste cat toate , toate comorile lumii. Cel mai bogat om din lume, dar care nu-l are pe Isus este cu mult mai sarac si ciopartit decat tanarul acesta care a fost apucat de glasul lui Isus, si care s-a tras deoparte cu Acesta.
"Ma gandeam ca daca am sa mor familia mea nu va suferi. Si am hotarat sa imi inchiei socotelile cu viata , asa ca intr-o zi m-am suit pe balustrada balconului si am privit in jos... In acel moment am auzit un glas care mi-a spus : " Da-te jos de acolo! Tu ai pret in ochii Mei!" ... "
Si iata-l acum dupa cativa ani, cu 10 cm lipsa dintr-un picior, tragand dupa el proteza -monstru , si cu inima radiind de bucurie. Plin de dragostea din Dumnezeu tanarul acesta si-a luat durerea (cu care probabil a venit pe lume) in brate, a mangaiat-o pe cap si (banuiesc) ca si-a zis :" Esti doar o cruce pe acest pamant ce tre' s-o duc cu mine, si chiar de am sa ma tarasc ca melcul din cauza ta, Domnul are sa ma astepte pana cand ma voi sui si eu la El...N-are sa Se grabeasca sa inchida usa Raiului pana cand n-am sa ajung si eu acasa. Stie ca merg mai incet, dar stie ca ma tarasc spre El, si sigur are sa ma astepte...! Mi-a spus ca asa cum sunt am pret in ochii Sai!"
Eu cred ca nu l-a lasat singur si Isus merge cu acesta la pas, merg in cadenta. Nici mai incet, nici mai repede...
Si El sufera impreuna cu acest tanar si " merge la fel de schiop" pentru ca Isus a luat chip in acesta si-i stie durerile prea bine. Isus este Cel care-l poarta. Isus este Cel care vine dimineata la el in chip de raza de lumina sa-i spuna : ..., Sunt aici!, si seara tot El il aseaza in pat, si-i spune "noapte buna"! Nu-i durere pe care sa n-o cunoasca, nu-i durere pe care sa n-o aline... Nu-i durere prea grea atata vreme cat avem cerul deschis. El cand S-a pus pe cruce n-a avut cui sa-i spuna durerea, CERUL ERA INCHIS...
Stiu ca suna ciudat ceea ce spun, dar am convingerea ca acest tanar are sa fie mangaiat intr-o buna zi de Mana care i-a leganat destinul, si are sa dea Slava Tatalui pentru tot ce i-a fost dat sa traiasca...!
Nu stiu, poate ca Isus va alege ca acest tanar sa-I fie asezat la piept, (eu as vrea la picioarele Sale, doar sa plang), poate ca are sa-i mangaie fiinta cum numai El stie, si stiu ca atunci mana Sa ii va sterge lacrimile...
Fiule , esti in mainile Lui! Fii tare! Esti cu mult, mult mai de pret in ochii Lui decat noi... necredinciosii!
Fii binecuvantat!

Nume: Adriana Nita
Radio Hope.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu